Даний сайт використовує файли cookie. Продовжуючи користування сайтом Ви погоджуєтесь з використанням фалів cookie. Дізнатися більше.

Чому презентація?

Visual

Ідея проведення Презентації з'явилася досить давно. У середині XX століття вироби Tupperware продавалися в звичайних магазинах.

У порівнянні з посудом інших виробників «чудо-миски Ерла Тапера» коштували в кілька разів дорожче, а розрізнити високу якість й унікальні властивості в мовчазних виробах для звичайних покупців не представлялося можливим.

У результаті справа, задумана великим хіміком, могла обернутися повним провалом, якби не знайомство Ерла Таппера з геніальним маркетологом – Брауні Вайс. Брауні Вайс запропонувала використовувати для поширення виробів Tupperware метод Презентації.

Втілення ідеї в життя викликало справжній фурор! Гості першої Презентації були приємно вражені унікальними властивостями виробів.

Консультант приготував різноманітні страви, використовуючи вироби Tupperware, поділився новими рецептами. Гості змогли на власному досвіді переконатися в практичності, незамінності і широкій функціональності виробів Tupperware.

До 1951 року продажі за допомогою Презентацій настільки зросли в порівнянні з продажами в роздрібній торгівлі, що було прийнято рішення поширювати вироби Tupperware виключно через незалежних Консультантів.

Сьогодні кожні 2 секунди в світі починається Презентація Tupperware! Мільйони жінок відкривають для себе дивовижний світ Tupperware.

Презентація – це цікава і захоплююча подія, коли разом збираються друзі, знайомі, родичі, щоб весело провести час, приготувати смачні страви, відкрити новий смак звичних продуктів і дізнатися про великі можливості, які змінять їхнє життя на краще!